GIVEAWAY: Kawaii Box [ukončeno]

Standardní

005

Nedávno jsem napsala review na Kawaii Box, který si můžete přečíst >ZDE<, a protože jsem byla letos moc hodná, tak mi Kawaii Box nabídl udělat giveaway. Tento giveaway obsahuje další Kawaii Box (pro další měsíc) a výhra bude posílána výherci přímo od Kawaii Boxu – tzn. že se může zapojit Češi I Slováci!

Jak na to?

  1. Přečtěte si základní pravidla pro všechny giveaways, které se zde budou konat (menu->giveaways).
  2. Klikněte na: <již ukončeno> a dejte pomocí této tabulky „like“ Kawaii Boxu.
  3. Čím více položek splníte – aka čím více takto dáte najevo svojí podporu a lásku pro Kawaii Box, tím větší šanci máte na výhru!
  4.  Tým Kawaii Boxu sám vybere a kontaktuje vítěze. Kontaktovat vás budou právě přes jeden z účtů (Twitter, Facebook…), který použiteje, takže je dobré použít ten, na který chodíte nejčastěji.
  5. A protože jsem napsala a sdílele review na AsianStyle máte na konci tabulky I „follow/like“ tlačítka pro AsianStyle.
  6. + napište k tomuto článku komentář, ve kterém napište alespoň jeden účet, který jste použili (= např. Facebook: „vaše jméno na FB“) – to v případě, že by vás Kawaii Box nemohl kontaktovat nebo byste měli jazykovou bariéru (Tým umí dobře anglicky, ale nikdy nevíte).

Termín uzavírky tohoto giveaway je napsán v levé části tabulky!

Hodně štěstí!

38 responses »

  1. FB: Markéta Krutská

    Ahoj, doufám že budu mít štěstí 😀 Mimochodem, díky tvojí recenzi na asianstyle jsem objevila tuhle webovou stránku. Je to fakt super, že píšeš o asijský (korejský) kosmetice, protože doposud jsem většinu recenzí musela hledat v angličtině 🙂 Těším se na další články!

    To se mi líbí

    • Já jsem tuto stránku založila spíš jako takové „podpůrné místo“ na kterém budu sdílet informace, na které budu odkazovat v rezencích (například o jednotlivých značkách), protože ne všechno se může do takové rezence napsat. Pokud by chtěl někdo něco vědět v češtině, ráda na to článek napíši a bud´ ho dám na AS nebo sem 🙂

      To se mi líbí

  2. FB: Wendulka Vránová

    Ještě bych měla dva dotazy. Který post máme reblognout? Nikde jsem na něj nenašla odkaz…
    A v recenzi na AS jsi zmiňovala cosmetic boxy, nenapsala bys nějakou recenzi i na ně? Nebo aspoň do komentu hodila odkaz na nějaký? 🙂

    Liked by 1 osoba

    • Reblognout nemesis žádný post. Stačí, když dáš AsianStyle a Kawaii Box like nebo follow přes tabulku na odkazu.
      Kosmetických boxů je hrozně moc, takže mohu třebas napsat seznam. Na Misshu píší na AS už holky (Debbie a Mei). U nás je kromě Missha Boxu I Lady Box, to jsou asi jediné české kosmetické boxíky.

      To se mi líbí

    • Na AS ne, tady.
      Já nemůžu najít v nastavení na wordpressu automatické autorizování komentářů, takže se mi ty první vůbec nezobrazovaly a neupozornilo mě to na ně, takže jsem si myslela, že ještě nikdo nekomentoval. Za to se moc omlouvám 🙂

      To se mi líbí

    • Jsem ráda, že se článek libil 🙂
      Těch boxíků je hrozně moc, ale bohužel ne všechny posílají po celém světě (nejvíce jich je v USA a nechtějí je posílat do zahraničí).
      Budu držet palce. Sama jsem zvědavá, kdo to za těch… dva týdny?… vyhraje 🙂

      To se mi líbí

  3. Pingback: Vítěz: Kawaii Box giveaway | K-Reviews

Zanechat Odpověď

