GIVEAWAY: Blippo [ukončeno]

Standardní

00

Kdo miluje roztomilé věcičky?

Blippo, online obchod přeplněný kawaii věcmi, mi nabídl pár věcí do giveawaye poté, co jsem od nich sama jeden box vyhrála (o tom si můžete přečíst ZDE). Giveaway to bude úplně jednoduchý.

Jak se zapojit?

Vyplňte TENTO formulář (giveaway již skončil!).  Můžete v něm získat až 15 „bodů“ a to tak, že se přes něj přihlásíte ke svým účtům na Facebooku, Twitteru apod. a dáte lajk nebo budete sdílet info o tomto giveawayi. Čím více políček splníte, tím větší máte šanci na výhru!

Jak se určí vítěz?

Blippo tým vybere jednoho vítěze a kontaktuje ho na Facebook/Twitter nebo jiný účet přes který jste se do tohoto giveawaye zapojili. Komunikace ohledně adresy, na kterou bude výhra zaslána poté probíhá přímo s Blippo týmem. Výhru tedy nezasílám já, ale Blippo. Komunikace s nimi je v AJ a boxík vám přijde do max. 3 týdnů od odeslání 🙂

Jak se dozvíte kdo vyhrál?

Pokud se vám Blippo team do dvou týdnů po uzavření giveawaye neozve, pak jste výhru nezískali. Já zde poté zveřejním fotografii výhry od výherce (až mu/jí výhra přijde a v případě, že mi fotku výherce poskytne).

O co se hraje?

bez názvu

Základními výhrami v boxíku budou:  Hello kitty nůžky, sušenky s pandičkama a krabičku na kontaktní čočky (který lze ovšem použít i jinak). Další výhry v boxíku jsou tajné 🙂

Do kdy je tento giveaway otevřen?

Na formuláři je vidět odpočet, kolik dní do konce zbývá. Máte zhruba měsíc 🙂

Přihlásit se může kdokoli, Čechy, Slovensko… 😀 Hodně štěstí!

6 responses »

  1. Ahoj, chci se zeptat na pár věcí. Co se týká tumblru, je nějaký konkrétní článek, který je potřeba reblognout nebo mám napsat svůj vlastní? A jak se dá sledovat asianstyle? (mám na mysli tu poslední možnost týkající se asianstyle, ne facebook nebo twitter) Díky za odpověď 🙂

    To se mi líbí

    • Položky jsem nevytvářela já, ale po shlédnutí si myslím, že jde o to být na AS zaregistrovaná a napsat do kolonky své jméno(přezdívku) na AS uvedenou. Na tumblru je jen followovat Blippo, žádné reblogování. Položka pozdější „reblog about the giveaway“ je jakýkoli link na kterém byl odkaz na tento článek veřejně sdílet 🙂

      To se mi líbí

  2. Pingback: DIY Japonský balíček | K-Reviews

  3. Pingback: Vítěz: Blippo box | K-Reviews

Zanechat Odpověď

