GIVEAWAY: Summer KPOPdise 2015

Standardní

id23 Tak jako loňský rok, a ten předtím, a ten předtím, jsem se nakonec rozhodla udělat během prázdnin nějaký trochu větší kolektivní giveaway pro fanoušky k-popu a Korejské kultury.

Summer KPOPdise možná trochu mate názvem 😀 Letošní prázdniny jsem totiž upustila od konceptu udělat balíčky pro jednotlivé K-pop skupiny. Pročpak jsem tak zlá? Mám k tomu tři důvody:

1. Je strašně moc skupin a nemůžu udělat balíčky na úplně všechny skupiny, které existují a které letos debutovali. Všem se tedy nezavděčím a myslím, že je lepší, když jde o věci, o které si může zasoutěžit větší množství lidí, než jen skupina tří, kteří danou skupinu milují.

2. Giveaway jsem se rozhodla upořádat včera (tj. 1. Června) a jeho konání bude v Červenci s tím, že nějaké soutěže v rámci tohoto giveawaye budou otevřeny již na konci Června. Je tedy málo času pro plánování a tento čas rozhodně nestačí na to, aby se sem daly poslat nějaké věci z velké dálky 😀

3. K-popu jste si zcela jistě užili v K-Mas 😀

O co se bude tedy hrát?

Pokud vás ale zajímá Korea a chcete se o ní dozvědět něco více, nebo chcete vyzkoušet nějaké nové kosmetické přípravky, pak jsem se do vašeho vkusu trefila 🙂 Pro celý giveaway jsem vytvořila na Facebooku skupinu pod názvem „Summer KPOPdise 2015„. Do skupiny se přidejte a přečtěte hlavní připíchnutý post se všemi základními informacemi. V této skupině budu také sdílet všechny budoucí soutěže v tomto giveawayi a další info včetně vyhlašování vítězů. Na této stránce (POT) se možná objeví jen část příspěvku věnovaný Hrám, které pro vás snad do té doby nachystám. Na Facebooku by se mohl tento článek zobrazit tak, jak nechci, a proto uvažuji, že ho hodím sem. Tento článek bude označen, abyste věděli, že se jedná o informace k Summer K-POPdise 🙂

Plánuji udělat video, ve kterém vám všechny výhry ukáži 🙂 Vše bude sdíleno na FB skupině.

Další novinky

Tentokrát nebudu hledat vás, ale vy mě 😀 A v průběhu Července se (ti z vás, kdo si mě nepamatují nebo jsme se ještě nesetkali) dozví jak mě přesně poznáte 😀 Nebojte se přijít a říct „Annyong!“

Zanechat Odpověď

