Giveaway: Japan Candy Box [ukončeno]

Standardní

01

Jestli jste četli mojí mini recenzi na Kawaii box, pak již zcela určitě tento tým lidiček znáte. Vytváří pro nás, fanoušky kawaii věcí, boxíky, které rozesílají po světě a rozšiřují tak roztomilost kam se dá. Teď se rozhodli přidat do svého repertoáru i box se sladkostmi. „Další box s japonskými mňamkymi?“ ptáte se možná trochu znuděně, podobných recenzí jsem přeci jen na AS již napsala docela dost. Tentokrát mě ale oslovili oni sami s tím, že jako „věrná zákaznice“ dostanu jeden jejich boxík zdarma. Snaží se mě nalákat na další odběr 😀 A já musím říct, že byh se i nechala…

Japan Candy Box stojí 18.20-19.90USD měsíčně, záleží na tom, jaký rozpis si zvolíte. V ceně je již zahrnuté poštovné a krabička mi došla po třech týdnech. Narozdíl od Kawaii boxu dostanete v krabičce i seznam názvů věcí, které se v krabičce ukrývají. Zde mi trochu vadí nějaké bližší povídání, například příchuť dané věci. Seznam obsahuje pouze názvy.

02

Jak můžete vidět, v krabici mě přišlo deset věcí  díky Bohu za to, že všechno byly sladkosti 😀 Proti slaným věcem nic nemám, ale když je jich moc a jen od jednoho druhu, tak vás to potom jenom zklame 🙂 V předchozích boxících bylo totiž vždy i něco slaného a téměř pokaždé to byla sušenka Umaibo >.<

03

DIY setík, který mi spíše připomínal modelínu 😀 Hrát si s jídlem je zábava, ale zrovna tento mi nepřišel moc hygienický :/ Za to samozřejmě CandyJapanBox nemůže, ale docela jsem se divila, jak je možné, že Japonci mají i sety, kde musíte opravdu jídlo a přísady modelovat rukama, ne lžičkama a podobnými „šťouchátky“, které jsou většinou součástí balení.

04

Pytlíček s pandama je na první pohled roztomilost sama a když ho otevřete, najdete uvnitř sušenky s potisky pand a čokoládovou příchutí. Ujídala jsem je v autě cestou na CZHW a ta 2,5 hodinová cesta rychleji utekla 😀 Najednou byl pytlíček až moc malý… hlavně, když se do pojídání zapojila i druhá část posádky.

Pomeračové bonbonky jsem dala jako dárek, stejně tak jahodové lentilky. Obojí jsem již měla. Jahodové lentilky mi přišly chuťově velmi zvlášní. Lentilky mám ráda, stejně tak jahody, ale po delším pojídání mě prostě došlo, že naše lentilky jsou naše lentilky a jahodové lentilky jsou jahodové a že je srovnávat prostě nemá cenu. Obojí jsou dobré, ale ty jahodové o trochu zajímavější. Pomerančové bonbonky mě mile překvapily svojí chutí, protože to nebyl chemický pomeranč, spíše čerstvé zrníčko pomeranče a to je přeci jen chuťově lepší.

Puccho želé je kapitola sama o sobě. Jde o žužu bonbonky, které jsou naplněné dalšími kouskami žužu. Při cucání je to tedy jedno překvapení za druhým. Vzala jsem si je do práce jako povzbuzení mdlého dne a za týden byly pryč 😀 Docela mi chybí.

05

Vzpomínám si na náš školní bufet, ve kterém prodávali hamburgery, pití a hromadu sladkého. Také jsme si tam mohli koupit dlouhé kyselé proužky různých barev a právě kvůli nim jsem si na základní školu vzpomněla. Ten Coca Cola proužek byl totiž stejný jako ten, který jsme jedli jako děti 😀

Ta mini „buchtička“ vedle je potom mini dortíček a na to, jak byl malinký, tak byl sladký. Nevím, jak velký je ve skutečnosti (pokud byla toto zmenšenina, pak nevím, jak velký je „originál“), ale pokud je i o to sladší, tak je to kalorická bomba 😀 Ale nechci říct, že nebyl dobrý. Já jen nemám až moc sladké věci ráda, na druhou stranu vím, že jsou lidi, kterým by to až tam moc sladké nepřišlo 😀

06

Všechny tyto tři věci jsou již v minulosti měla, proto jsem je vyfotila takto dohromady. Pytlík s rybičkou obsahuje gumové bonbónky ve tvaru rybiček, ale oproti našim želé bonbónům mi přišly hutnější. Soda bublinkové kuličky se těžko popisují, museli byste je zkusit na vlastní jazyk 😀 A pocky z Pikachu jsou klasické pocky s čokoládou, jen na sobě mají Pikachu obrázek (na obalu) a uvnitř samolepku 😀 Kdybych měla všechny tyto tři věci seřadit podle mé oblíbenosti bylo by to následující pořadí: pocky, rybičky a kuličky.

Závěrečné hodnocení:

plusy:
– nízká cena, která obsahuje i poštovné
– boxík obsahuje opravdu jen sladkosti
– dostanete i podací číslo
– za boxík se dá zaplatit paypalem, ale i kartou
– v případě, že máte objednaný i Kawaii box, posílají oba dva najedou, takže vám dojdou dohromady

mínusy:
– zrovna v tomto boxu mi přišlo, že byly věci z jisté části odebrány z větších balení (např. mini dortíček a pandí sušenky) což může někomu hodně vadit
– na seznamu není bližší info ohledně jednotlivých pochoutek

Která věc vás zaujala nejvíce?

Pokud byste chtěli také jeden boxík získat, pak máte možnost vyplněním tohoto mini formuláře:

>soutěž již skončila<

Jak to funguje?
– Přihlašte se na Facebook/vyplňte svůj e-mail a poté vyplňte formulář. Tím, že se přihlásíte přes FB/e-mail budete mít k formuláři přístup a Japan Candy Box na vás bude mít kontakt v případě výhry. Rozhodně tím nikomu neumožňujete, aby vám z FB účtu tahat všelijaká data 😉
– Giveaway trvá 21 dní!
– Soutěž pořádá Japan Candy Box, nikoliv přímo já. Vítěze tedy vybírají oni, stejně tak vám oni pošlou výhru (přečtěte si pravidla pro všechny giveaways na tomto blogu! – k nalezení v Menu-giveaways) a oni budou vítěze kontaktovat. Pokud se jim vítěz neozve zpátky, pak píší mě a chtějí po mě zprostředkování předání adresy (stalo se mi jen jednou), jinak veškerá komunikace ohledně posílání probíhá mezi vámi a Japan Candy Boxem přímo. Všichni v týmu umí skvěle Anglicky, takže žádný problém 🙂

One response »

  1. Pingback: Fotky od vítěze: Japan Candy box | K-Reviews

Zanechat Odpověď

